Politica de Retur RegalGift.ro
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
1. CLIENTUL REGAL GIFT poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit; in cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica REGAL GIFT cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre REGAL GIFT (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.
1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
1.4. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16.
Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
2. CLIENTUL este obligat sa notifice REGAL GIFT intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre REGAL GIFT.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a REGAL GIFT in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
3. CLIENTULUI care a notificat REGAL GIFT conform art 2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la REGAL GIFT in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea REGAL GIFT si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar REGAL GIFT considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Returul produselor se va face doar la sediul REGAL GIFT situat in Strada Marii nr 2 Navodari jud. Constanta.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar REGAL GIFT nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
4. CLIENTUL REGAL GIFT nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 1.3.
4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 REGAL GIFT isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
– prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
– produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre REGAL GIFT. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.1, iar REGAL GIFT nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu punctul 5.
8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1.1 si 1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 1.3, situatie in care REGAL GIFT va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite (care nu coincid cu produsele comandate de CLIENT), cheltuielile de returnare sunt in sarcina REGAL GIFT.
10. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
11. Modalitati de plata acceptate de catre REGAL GIFT disponibile:
– Plata cu ordin de plata in cont bancar: CLIENTUL va plati contravaloarea produselor comandate in contul bancar mentionat in formularul de COMANDA.
– Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.
– Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.
In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, REGAL GIFT poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.
Pentru a solicita o retragere a comenzii te rugam sa completezi formularul de retur.
Despre noi si cum ne puteti contacta
REGALGIFT EN VERTICAL SRL (denumirea comerciala fiind RegalGift), este o societate organizata conform legilor din Romania, cu sediul social in Năvodari, jud. Constanța str. Bradului nr 22 F, inregistrata la Registrul Comertului Constanța cu nr. J13/3205/2021 (în continuare “RegalGift” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.
Pentru orice informatii cu privire la prelucrarea datelor dvs cu caracter personal ne puteti contacta dupa cum urmeaza:
Categorii de date cu caracter personal colectate
RegalGift poate procesa urmatoarele categorii de date furnizate direct de dvs. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs in urmatoarele situatii:
Putem să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Detalii în acest sens gasiti prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării datelor.
Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. In plus, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 18 ani.
Principile politicii de securitate
REGALGIFT proceseaza datele cu caracter personal cu care vine in contact cu respectarea urmatoarelor principii:
Scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Cu titlu exemplificative, acest scop poate include, după caz:
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între RegalGift și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
In acest scop putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil.
Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– Bifand casuta “Dezabonat” în secțiunea “Status Abonare Newsletter”;
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin
– Contactarea RegalGift folosind detaliile de contact descrise mai sus.
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei RegalGift față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma RegalGift, cu exceptia imaginilor incarcate de dumneavoastra pe website in vederea personalizarii produselor care vor fi sterse automat dupa o perioada de maxim 30 de zile de la data incarcarii. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca RegalGift;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing;
– furnizorilor de servicii IT;
– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Avand in vedere caracteristicile produselor furnizate care implica personalizarea manuala a acestora cu informatiile furnizate de dvs (de ex. fotografii, imagini, texte), in cazuri exceptionale, exista posibilitatea ca datele dumneavoastra sa ajunga din eroare in posesia unui tert (ex., client), caz in care RegalGift va lua toate masurile necesare in vederea remedierii situatiei respective. De asemenea, daca sunteti in situatia in care primiti din eroare produse personalizate cu datele unor terti (de ex. fotografii, imagini, texte) sunteti obligat sa notificati cu promptitudine RegalGift (prin e-mail, telefonic) si sa implementati masurile indicate de catre societate in vederea protejarii intereselor partilor implicate (distrugerea / returnarea produselor/datelor respective care nu va apartin). In vederea protejarii datelor dumneavoastra, RegalGift implementeaza si updateaza constant procedurile interne/de lucru si instructajul salariatilor responsabili de prelucrarea produselor dumneavoastra in vederea minimizarii aparitiei unor astfel de situatii.
REGALGIFT ia toate masurile organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale, ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, inclusiv:
In cazul in care este disponibila plata online si clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, procesarea datelor de card bancar se face in mod exclusiv pe serverele procesatorului de carduri bancare cu care REGALGIFT a incheiat un contract.
REGALGIFT nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale clientului.
Procesatorul de carduri bancare agreat de catre REGALGIFT are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveți
Conform GDPR, toate persoanele fizice carora le prelucram date cu caracter personal au drepturi specifice, printre care mentionam:
În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail:anspdcp@dataprotection.ro
Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.
– prin e-mail la adresa: office@regalgift.ro sau
– prin poștă sau curier la adresa: Str. Bradului Nr 22F Navodari jud Constanta – cu mentiunea în atenția Responsabilului RegalGift cu protecția datelor.
Abonează-te la Newsletter-ul nostru și fii printre primii care află cele mai bune oferte și cele mai mari reduceri pe care le avem.
+4 0731 172 046
© Copyright 2023 www.webaz.ro